zaterdag 31 maart 2012

Roofhond

De gasten hadden het goed naar de zin gisteren en bijna al het eten was op. Maar van de macaroni bleef nog behoorlijk wat over. Dus pan naar buiten om af te koelen, deksel op een kiertje.
Toen mijn zus naar huis ging deed ze de deur niet goed in het slot met als gevolg dat onze roofhond als snel met zijn snuit in de pan zat.
Ik werd gealarmeerd door een gil "Hond in de pot". Daarmee werd het restje gereduceerd tot kippenvoer voor de kippen van mijn schoonzus.
"Maar je kan het toch nog wel opeten. Hij heeft er nauwelijks van gegeten. Het is toch je eigen hond, daar ben je toch niet vies van?"

je kan toch niet boos zijn op een hond als ie dr zo bij ligt
Nu houd ik heel veel van mijn hond maar ik eet geen voedsel waar Egbert van heeft gesnoept en dankzij deze actie komen er met de Paas een paar eitjes deze kant op.

Met groeten Ton

1 opmerking:

Anoniem zei

Goede morgen Ton,
Ik heb je een mailtje gestuurd over de olijfstekken.
Controle of de stekken goed gaan?
Haal je de stekken er één voor één uit, stop je dan de onderkant weer in het water en doe je er dan weer wortelpoeder op? Is dat de bedoeling?
Bedankt voor je reactie en hartelijke groet,
A3, de man van Emie