zaterdag 24 maart 2012

Voor het weer had je niet weg hoeven gaan

Het gebeurt nog wel eens dat als we terugkomen uit Spanje er tegen ons wordt gezegd "Maar hier was het ook mooi weer hoor" of "Nou, voor het weer had je niet naar Spanje hoeven gaan". Ik raak daar altijd geïriteerd van maar deze keer hebben ze gelijk. Het was koud en regenachtig vandaag, en waarschijnlijk morgen ook, maar goed weer om de rommel op te ruimen die was ontstaan na het plaatsen van het hek.

Het oude hek heb ik weggehaald en de grond daaronder geëgaliseerd zodat een mooie overgang is ontstaan. Ook heb ik onkruid, met penwortels verwijderd. Dat was nu eenvoudig te doen omdat het aan het begin van de week heeft geregend zodat de grond lekker zacht is.
Anderhalf kuub metselzand heb ik van het oprijpad geschept en over de wandelpaden verspreid. Vervolgens lekker met water de terrassen, de ligbedjes en het oprijpad schoongespoten.
Het ziet er allemaal weer keurig uit voor de gasten.

Daarmee was mijn dag behoorlijk gevuld zeker ook omdat we regelmatig aan het Facetimen waren want Rick wilde op de hoogte blijven. Leuk speeltje al moet ik wel zeggen dat ik jaloers was om steeds te zien dat hij lekker buiten in het zonnetje zat.

Met groeten Ton

1 opmerking:

Emie zei

Over voortvarend te werk gaan, gesproken!Jij kan er ook wat van.
Geheimpje:vanmiddag ook in Italie wat regen.