donderdag 22 maart 2012

Rondleiding

We gaan bijna altijd samen naar Spanje. Soms blijf ik wat langer dan Rick om werkzaamheden in de tuin te verrichten. En heel soms ga ik alleen, zoals begin maart omdat Rick een nieuwe opdracht kreeg en daarvoor zijn vakantie liet schieten.  Maar ik vind dat eigenlijk niet echt heel leuk en Rick ook niet daarom bellen we ons arm. Morgen ga ik weer alleen maar we hebben nu Facetime. Met een beetje hulp heb ik dat vanmiddag geregeld.

Ik ga alleen omdat het hek niet klaar was toen ik begin maart naar huis ging en daarmee bleef het oprijpad een grote bende. Het is huis heb ik wel schoongemaakt maar niet volledig opgepoetst zoals ik dat doe als we gasten krijgen. Ook heb ik onze persoonlijkespullen achtergelaten. Kortom, genoeg redenen om nog maar eens naar Los Zuecos te gaan.

Maar dan moet je me wel een rondleiding geven via de Ipad. Dan kan ik het nieuwe hek zien.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: