maandag 2 mei 2011

Harmonie

zondag 1 Mei 2011

Mijn schoonzuster vierde vanmiddag haar 60ste verjaardag op het strand van Bakkum (Castricum aan zee). Aanwezig waren ook enkele leden van Harmonie Excelsior uit Limmen waar mijn broer jaren dirigent is geweest en ik een paar jaar trompet heb gespeeld. Wat leuk om deze mensen na 30 jaar weer eens te spreken en herinneringen op te halen. En wat mij daarbij opviel is dat een goede relatie / verstandhouding 30 jaar moeiteloos kan overbruggen. Weliswaar heeft de buitenkant zich aangepast aan de tijd en ook de binnenkant heeft veranderingen ondergaan maar de onderlinge harmonie is gebleven.
Het was een gezellige, leuke middag en het leek dan ook of de donkere rookwolken van de, waarschijnlijk aangestoken duinbranden, die overtrokken in een andere wereld thuishoorden. Ik wens de persoon/ personen die dit doen harmonie in het hart toe zodat zij dit soort daden niet langer hoeven te doen, wat de reden ook was.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: