woensdag 18 mei 2011

Reakties

Vorige week iemand gesproken die software heeft ontwikkeld zodat leerlingen via een soort  intern netwerk huiswerk, afspraken e.d. kunnen maken. Inmiddels werken hier 10000 leerlingen mee. De kracht van internet heeft ook de macht van het getal.
Ik vroeg gister in mijn blog of b.v. Facebook of Twitter de verhuur van onze Spaanse woning zouden kunnen opkrikken. Vandaag reakties gehad met adviezen waar ik mee aan de slag ga. Al zijn ze voor mij nogal overweldigend qua omvang en complexiteit. Ik zal dus hulp moeten inroepen.
In ieder geval zijn de bezoekcijfers van mijn blog omhooggeschoten en alleen dat is al leuk.

Met groeten Ton

3 opmerkingen:

Anne zei

DosCortados Dos Cortados
Wie helpt een digibeet aan tips voor zijn vakantiehuis in Spanje? http://dekselsedingen.blogspot.com/

Je zet het zo op twitter en je bezoekersaantallen vliegen omhoog.

xxx

Maria zei

staat nu ook op twitter bij @original_andalu :-)

Anne zei

@Maria. Wat lief van je.

Ton, Maria heeft de website: http://www.originalandalucia.nl/ (zeer goed gelezen)
en zit ook op twitter en facebook, natuurlijk. ;-)