zaterdag 14 mei 2011

Big, big, bamboo, bamboo 2

Donderdag 12 mei 2011

Had ik gedacht dat ik de klus zou klaren met het plakken van 1 gaatje onder de waterspiegel, kom ik bedrogen uit. Na het plakken van het gaatje, een dag gewacht zodat het goed kon drogen. De volgende morgen de rand gerestaureerd en de vijver gevuld. Prachtig gezicht. Het oude waterniveau sloot nog precies aan op de beplanting. Ik was helemaal tevreden tot ik na een uur zag dat het waterpeil toch weer iets gezakt was. Er is dus duidelijk meer aan de hand. Ik heb de boel weer eens nagekeken maar heb niets gevonden. De moed geef ik nog niet op en er komt vast een oplossing maar niet vandaag.
De afgelopen twee dagen heb ik het terras opnieuw bestraat. ( inspirerende omgeving zeker) Het terras was wat verzakt en ik had indertijd de voegen gevuld met grind met de bedoeling dat er mos in zou gaan groeien. Dat laatste is ook gebeurd maar de mieren vonden het zo wel heel makkelijk om hun nesten onder de tegels te maken. Nu heb ik de voegen ingewassen met een mengsel van zand en cement. Het ligt er weer strak in maar ik heb wel een pijnlijke elleboog. Een tennisarm volgens de fysiotherapeut.
Morgen maar weer eens wat lezen.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: