maandag 9 mei 2011

Spinning

Nu ik ongeveer twee maanden aan spinning doe zijn de verbeteringen goed voelbaar. De knie is sterker geworden. Dit merk ik met traplopen maar ook met wandelen. Afgelopen vrijdag heb ik 25 kilometer gewandeld en had geen last.
Bij het spinnen zit je niet alleen op het zadel maar sta je ook geregeld op de trappers. Dit is voor mij zwaar maar sinds een week of twee kan ook ik dit behoorlijk meedoen.
Hier is het mij natuurlijk om te doen maar het is inmiddels ook een sociale bezigheid. Na het spinnen gaan er altijd wel enkele mannen de sauna in en er wordt dan nog wat nagekletst. En het volgende is voor de dames onder u: mannen roddelen ook.
De mannen hebben blijkbaar allemaal tijd genoeg. Was ik in het begin om 11.30 thuis, vanmorgen was het bijna 12 uur.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: