zondag 12 augustus 2012

Voorspel

Het is leuk om blogs te lezen van Nederlanders in Spanje.
Toch is er ook een nadeel aan. Als ik al die verhalen lees kan ik eigenlijk niet wachten tot ik er ook weer naar toe mag.

Wat dit gevoel nog versterkte is dat we afgelopen week de meest enthousiaste gasten ooit, in Los Zuecos hadden.
Ze mailden ons zelfs een paar keer om te zeggen hoezeer ze genoten van de rust, het uitzicht, het huis, de jacuzzi, de buren en bovenal de gastvrije ontvangst door onze nieuwe beheerders: Remco en André van B&B La Perla de Frigiliana.


Nu gaan we de 22ste heen en om de tussentijd een beetje  te veraangenamen lees ik dan maar weer eens mijn Mediteraanse tuinbijbel door. Heerlijk onder de parasol met een glas sangria en olijven, wat lezen, bladeren en mijmeren. Vervolgens nog wat opzoeken op internet zodat ik, wat later in het jaar, met nieuwe inzichten en ideeën in de tuin aan de slag kan als de temperaturen weer een beetje genormaliseerd zijn.

Met groeten Ton

1 opmerking:

Albert y Mara zei

Hola Ton, Dat gevoel dat jij nu hebt, kan ik helemaal begrijpen want ook ik mag begin september weer voor vijf weken de goede kant op gaan samen met Albert. Ik heb er weer reuze zin in. Nog bedankt voor je lieve reactie op onze blog. Inderdaad onze liefde voor onze kleinzoon is groot. Het is nu stil in huis, maar ja dat jochie moest weer naar school.
Vanuit die "dolfijne" stad
Groetjes
Mara