donderdag 30 augustus 2012

Problemen zijn om opgelost te worden

"Ach meneer dan raad ik u een pocket card reader aan, dan heeft u geen kabeltje nodig."
Voor 9 euro 90 kan ik weer foto's opladen

Toen we eergisteren Egbert gingen ophalen zei zijn oppas bazin een beetje besmuikt.
"Hij heeft een kale plek op zijn zakje"
Gerti, wij kijken daar nooit naar, grapte ik.
Ze kreeg een rood hoofd en stotterde "Ik ook niet hoor maar hij bijt en krabt daar steeds en daarom ging ik daar kijken."

Dus zat ik gisteren met geïrriteerd krabbende en bijtende hond bij de dierenarts.
"Ik kan geen directe oorzaak vinden. Heeft hij misschien stress?"
Nou eh, nee maar hij is de afgelopen week bij een oppas baasje geweest.

Een weekje smeren met een zalfje en als hij niet stop met krabben dan ook nog een kap op.

 
Gelukkig laat hij zich eenvoudig insmeren en lijkt het al beter te worden.


Dan zijn er twee problemen opgelost maar wat ga ik nu zeggen tegen de oppas bazin?

Met groeten Ton





2 opmerkingen:

Emie zei

Misschien leest ze jouw blog? Weer een probleem opgelost!

Anoniem zei

Precies hetzelfde wilde ik zeggen... maar dat hoeft nu niet meer.

Goed weekend.
Grote groet,
Ria van Eck.