woensdag 1 augustus 2012

Boodschappenlijstje

Altijd leuk als je reactie krijgt op een blog.

Dus Rick wil nooit met je naar IKEA, nou mijn man gaat ook liever niet dus als je nog eens gaat mag je mij gerust vragen om mee te gaan hoor.
Ik denk dat je dan nog wel wat geduld moet hebben want ik ben net geweest dus het kan nog wel even duren.

Wat zijn die lampjes mooi in de keuken, he. Zouden we die ook in de kamer kunnen nemen?
Das een goed idee. Als Nootzaak hier repeteert is het altijd een beetje te donker in het tussenstuk van de kamer.

Dus zat ik vandaag opnieuw in de IKEA, samen met de buurvrouw.

"Kan je meteen ook even kijken voor een nieuw rood stoeltje, hoofdkussens en kunstplantjes."

Als ie maar niet mee hoeft kan de boodschappenlijst nooit te lang zijn.

Met groeten Ton


Geen opmerkingen: