zondag 8 januari 2012

Elke keer denk je eraan maar....

Op facebook:  M, ik kom zaterdag naar je concert luisteren.

Maar die zaterdag hang ik lekker op de bank en ben  het hele concert vergeten.
Al weken denk ik steeds: laat ik M bellen en mijn verontschuldiging aanbieden.

Vandaag loop ik met Egbert in het park en kom ik M tegen.
Sorry, ik had je beloofd naar je concert te komen maar ben het helemaal vergeten.

O, gelukkig. Ik wilde je steeds bellen om te zeggen dat ik niet zelf in dat koor zing maar mijn dochter. En uh, het concert ging uiteindelijk helemaal niet door. Elke keer als ik je voorbij mijn huis zag fietsen voelde ik me er schuldig over maar durfde het je eigenlijk gewoon niet te zeggen.

Bovenstaande maakt weer eens duidelijk hoe belangrijk het is om dingen op te ruimen.

Met groeten Ton

1 opmerking:

yvonne zei

Inderdaad, een heel herkenbaar voorbeeld! Vaak laten we het zelf ook zo afweten, goed dat je er nog eens op wijst!!