dinsdag 24 januari 2012

Bijna gewerkt

De leeswoede is al een week of drie aan het afnemen en de zin om lichamelijk werk te verrichten neemt evenredig toe. En omdat het vandaag mooi zacht weer was kwam de behoefte om buiten te werken naar boven.
De groentetuin is een project waar nog wel het een en ander aan moet gebeuren voordat er daadwerkelijk van een groentetuin sprake kan zijn. De meeste sierplanten zijn er uit maar er ligt nog wel een kuub grind in, de vijver moet wat kleiner gemaakt worden en er staan nog twee boomstronken die ik moet verwijderen.
Bij de achterburen staat een container voor grof vuil dus heb ik gevraagd of ik het grind daar in mag storten. Geen probleem maar ik moet wachten tot morgen want dan is hij klaar met zijn sloopwerk.
Vandaag bleef het bij regelen en denken maar morgen staat er noeste arbeid op het programma.

Met groenten Ton

2 opmerkingen:

Aart zei

Dat moeten straks wel heel smakelijke kropjes sla worden uit de moestuin, na zo´n heftige voorbereiding.
Succes met kruien, ik heb er ruime ervaring in.....

Anne zei

Succes, chico.
Pomp de spierballen maar alvast op.
Je hebt heel wat te doen.