zondag 26 januari 2020

Het duurde me te lang

Na, hoe heerlijk, ook nog een natte zaterdag met 24 millimeter regen scheen vanmorgen eindelijk weer de zon. En dat is natuurlijk ook weer heerlijk want na een week bewolking zijn we het ‘Nederlandse’ echt wel zat.

Dus vanmorgen niet eerst de kachel aan omdat we lekker buiten konden ontbijten. Daarna kuiste Rick het huis en ik bereidde de lunch voor want we kregen visite. Twee mannen die het huis huren van vrienden en die ook tijdelijk meezingen met het koor.


Het was zeer genoeglijk en dan zijn vier uur zo voorbij 

De foto is gemaakt met de zelfontspanner en de eerste poging leverde niet het gewenste resultaat op. Maar de tweede poging duurde me te lang dus nam ik alvast een hap van de hartige taart want die laat ik niet koud worden.
Wat sta je leuk op foto zei Rick nadat Maarten ons de foto’s had gestuurd.
O, ik kijk wel hemels maar ik had  mijn mond net vol met taart gestopt.


Met groeten Ton

2 opmerkingen:

schrijfselsvanmij zei

Hartstikke leuke foto :-)

Ton zei

Hoi Inge, Dank je zeker als je weet hoe ik vroeger op foto’s stond. Met groeten Ton