vrijdag 25 januari 2013

LUNDIA


Als we zolder willen gebruiken als kamer zul je wel afstand moeten doen van je schatten, Malle Pietje.

Dus daar ging ik van de week. Niet nadenken maar ruimen met die troep. En zo zag het er vandaag uit.

De resterende spullen moeten nog in dozen en de stoelen gaan naar de schuur. 

Nu staat er al 16 jaar een stukje LUNDIA kast van Rick, in mijn opinie lelijk te wezen. 

Kan dat kastje weg? vroeg ik vanmiddag, met als gedachte een JA als antwoord.
Nee hoor het is een mooi kastje en dat kunnen we hier straks neerzetten met de tv erop.
Je weet toch dat we geen kabel hebben?
Ja maar voor de aankleding dan.
Het is maar een kleine ruimte hoor. Dat kastje steekt veel te ver uit. Je hebt iets smals nodig.

Kortom, het kastje blijft. 

















Het gebeurt niet vaak dat we elkaar zitten uit te testen maar dat is wel wat we hier deden.
Ik vond dat hij ook een offer moest brengen en het voorwerp was dat LUNDIA meubel. Maar hij gaf zich niet gewonnen.
Nadat ik deze foto had gemaakt ging ik wat op de computer werken.

Ineens hoor ik vanaf de zolder: Nou als dat jou gelukkig maak gooi ik het wel weg.
Dat klinkt anders wel wat cynisch.
Ja, je kent me maar ik meen het wel.


Met groeten Ton

Geen opmerkingen: