donderdag 10 januari 2013

Contact gestoord

Ik vind dat ik toch 7 januari moet gaan werken dus ik wil zondag de zesde terug vliegen. Vind je dat goed? Of vind je het vervelend alleen in Spanje te zijn?

Nee hoor, het is maar twee dagen en ik ga ook nog een dag werken bij Los Dos.
Daarbij is het prachtig weer dus ik red me wel en we kunnen eindeloos Facetimen.

Ik vind het wel lekker en paar dagen op mezelf. Kan ik de kastdeuren open laten staan en eindeloos zappen waar ik tegen Rick altijd zeur als hij dat doet. Of als ik 's nachts wakker lig kan ik lekker wat gaan lezen of sudoku's maken.

Maar deze keer viel het me zwaar tegen.
Het internet was een beetje moeizaam deze weken.  Ik kreeg FB nauwelijks geopend en als dat lukte kon ik niet reageren. Ook mijn Blog was vanuit Spanje een aantal keren niet te plaatsen. Zelfs het uploaden van foto's  lukte me niet. Gelukkig kreeg ik een tip van een mede blogger maar  vervolgens kreeg ik de melding dat de provider uploaden niet toestond. Ook mail kreeg ik niet steeds opgehaald. Van Facetimen was geen sprake en ook de telefoon verbinding met Rick kwam niet altijd tot stand of was behoorlijk krakerig.
Van contact dus was nauwelijks sprake.

Conclusie: ik kan best alleen zijn als ik Rick maar wel geregeld kan spreken.

Met groeten Ton




Geen opmerkingen: