zondag 10 april 2011

C deetje, I deetje

Toen ik 25 jaar geleden mijn eerste cd speler aanschafte kocht ik ook een cd van Maria Callas. Deze  vond ik zo geweldig dat als ik naderhand in een cd winkel kwam me moest beheersen om niet dezelfde  nogmaals te kopen.
Hier moest ik vanmiddag aan denken want ik heb hetzelfde met mijn Hanwag schoenen, gemaakt van Yakleer. Ik wil nog zo'n paar, ze zitten als pantoffels, geen blaartje, knellinkje of wat voor irritatie dan ook en ik heb er inmiddels al meer dan 1000 km inzitten. Met een paar van deze schoenen in voorraad weet ik zeker dat ik tijdens de camino de Levante - van Valencia naar Santiago de Compostela-die we in de nabije toekomst willen lopen geen blaren zal krijgen. Dit in tegenstelling met de vorige tocht toen ik na 700 kilometer blaren kreeg en 3 teennagels verloor.
Sorry Maria maar deze keer ga ik me niet beheersen.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: