vrijdag 22 juli 2022

Het zit er weer op

Vanmorgen startten we om half zes. Precies tussen twee groepen in en dan ziet de weg er zo uit.


Leeg met af en toe een wandelaar.


Aan de rand van de stad zagen we 8 luchtballonnen.


Al jaren hebben we een stop aan het begin van de Maasdijk richting Cuijk. Het is een geïmproviseerde plek en de opbrengst is voor een goed doel. Nu is dat al genoeg reden om er te zitten maar daarnaast staat er altijd een duo dat goed zingt. We waren er dan ook helemaal klaar voor om een half uur te pauzeren. De koffie was goed net als de cake. Maar de muziek deed ons na vijf minuten besluiten snel door te gaan.
Wat verderop stond dit bussie. Hier scoren ze wat betreft een punt.


Voor mij is het hoogtepunt van de vierdaagse het oversteken van de Maas via de pontonbrug, te zien op de achtergrond.


Hier stappen we er bijna op.


En dit is hem echt. Na Cuijk begint ook de weg terug naar Nijmegen. We aten nog wel een heerlijke saté in Mook maar daarna eigenlijk in een rechte weg op de finish aan.


Hier zijn we daar nog een half uur vanaf. Wat een enorme massa mensen stond er langs de weg.


En dan een selfie met de finish op de achtergrond.


We kregen weer een medaille, Rick de elfde en ik nummer 9.


En de echte beloning is een ijsje bij deze kar.



En wie kwam er ook weer lang?
An van de wandelwol. Kon ik haar persoonlijk danken want ook deze dag werkte het goed.

Het zit er weer op, ging wel heel snel en morgen gaan we onverdroten door naar Rome via Swalmen.


Met groeten Ton

8 opmerkingen:

Petra zei

Top mannen knap gedaan weer hoor ik ben trots op jullie 😊 en wat fijn van de wol. Jij weet nu hoe je verder nog heel veel wandelingen kan maken zonder blaren🤞 Groetjes Petra

Anoniem zei

Goed gedaan! En nu op naar het zuiden. Goede reis!
miekequilt

Marthy zei

Gefeliciteerd mannen en nu op naar Rome. Jullie zijn kanjers,

Marjorie zei

Goed gedaan mannen en een goede fietsreis naar Rome. Wij vertrekken morgen voor onze fietsreis naar Praag. Duimen voor lekker weer.

Anoniem zei

Ik vind het een hele prestatie, hoedje af. Op de foto's is goed te zien dat jullie er van genoten hebben. Ik vind het echt heel bijzonder zo een evenement mee te maken. Het zal dan ook veel voldoening geven.Bernadette

Y. Schoutsen zei

Wat een prestatie jongens!
En lekker eten steeds, haha. Slaap lekker voor de volgende etappe, die minder blaargevoelig is.

schrijfselsvanmij zei

Goed gedaan!
En ik, ik ga nu naar de bakker voor lekkere Limburgse vlaai die morgen ook nog lekker is (de warme bakker is helaas morgen dicht ….). Broodjes en beleg heb ik al genoeg in huis, dus verhongeren zullen jullie niet op weg naar Rome via Düren

Petra1945 zei

Hartelijk gefeliciteerd met het behaalde resultaat... En wat doen jullie met de kruisjes? In een medaillekast of in het nachtkastlaatje?