donderdag 2 juni 2016

Het weer zal ik niet missen

Nee, ik zag het al aankomen en heb dan ook mijn lot zonder negatieve gedachten gedragen.
Ik miste vanmorgen de boot op minder dan een minuut. Zelfs toen Rick belde met de mededeling dat de Franse verkeerleiders weer staakten bleef ik helemaal zen. De koffie en muffin hielpen daarbij samen met de stapel boeken ik die kreeg van de bazin van Pien en waar ik een uurtje rustig in kon grasduinen.


Elf uur was ik op 'teiland en las op FB dat de Fransen toch niet staken. Mazzeltje, want we hadden geen zin om weer een 'overgeslagen' nacht te hebben, want we vliegen om half acht naar Malaga. Dus vertekken we met bootje vier naar Schiphol. Tis een beetje heenen weren dus.

In Spanje wordt, als alles goed gaat, de nieuwe poort gemaakt worden en katen we misschien wat graafwerk verrichten voor de nieuwe weg die langs ons huis komt te lopen.

Het weer is in ieder geval aangenamer dan vanmorgen.



Met groeten Ton