zondag 12 juni 2016

Ik ben daar ook niet voor gemaakt.

We hielden vandaag een lekkernietsdoenopdebankhangkopjeskoffiedrinkmuziekluisterdag.

Lekker hoor zo'n dag maar aan het einde zit ik nog met een dosis energie. Ben niet voor niets geboren in het jaar van de hond. Dus liet ik mezelf uit en ging jutten.

Met een uur was ik uit en thuis.
Wat ben je snel terug?
Ja kwas ut zat.
Wat?
Ik geloof dat ik gatensteneuitgezocht ben.

Schreef ik een paar weken geleden dat ik heel zen stenen had gezocht, denk ik dat het eigenlijk moet zijn dat ik er mee klaar ben. Tijd voor iets nieuws, ook al nog weet ik niet wat. 

Kunst kijken gaat het niet worden ook al liet ik de gelegenheid niet voorbijgaan om de verbouwde strandhuisjes te bekijken. In het kader van lange juni staat er kunst in en bij Den Hoorn dus ook bij paal 9.


Geeft voor mij de tijdelijkheid wel redelijk weer. Wat me vooral trof was de gelaagdheid in het zand net zoals je die in de duinen ook terug ziet.


Met groeten Ton