donderdag 30 juni 2011

Alles op orde

Extra boodschappen in huis. Maaltijden in de vriezer. Opvang voor de hond geregeld. Ramen gelapt. Alle was gedaan en gestreken. Een stapeltje tijdschriften gehaald.
Wat is er aan de hand? Weer naar Spanje?
Nee, maar ik ga wel een weekje weg. Alleen om wel te verstaan. Rick blijft gelukkig thuis, niet dat ik hem zat ben hoor maar hij mankeert niets en gaat gewoon naar zijn werk.
En ik? Ik ga een weekje logeren in het UMC voor een kleine ingreep aan mijn knie.
Geen idee hoe het gaat met de blog. Hangt af van de internetfaciliteiten en mijn mobiliteit.
Doe voorzichtig

Met groeten Ton

2 opmerkingen:

Anne zei

Sterkte Ton. Ik hoop dat je goede internetverbinding zult hebben want anders is een week wel lang, he?

Succes.....

Ton zei

Hoi Anne,
Dank je wel en gelukkig houd ik ook van lezen maar ik wil bovenal leuke gesprekken met mede patienten.
Met groeten Ton