vrijdag 27 november 2020

Evergreens

Er zijn dingen die nooit vervelen.

Het heeft heerlijk geregend. Gisteren 20 millimeter en vannacht nog eens 9.
De plug werkte bijna helemaal naar tevredenheid maar vanwege de ongelijke ondergrond kon er toch nog wat, mij te veel, water onder doorlopen. Dat heb ik vanmiddag meteen verholpen door een dun laagje cement op het beton aan te brengen.
Of dat voldoende is kan ik over een dag of tien zien of ik kan er morgen een gieter langs laten lopen.



Rick ging verder met de lijntraining en dat gaat heel goed. Morgen mag ik mee wandelen. Dat zorgt voor wat meer afleiding en dat maakt de training een stapje moeilijker.

Bewolkte en regenachtige dagen ben ik, ondanks mijn dankbaarheid met regen, toch ook weer snel zat. Gelukkig maakt het uitzicht veel goed.


Met een klein uur tijdsverschil een nieuw panorama.



Nee, dit verveelt nooit.

En dan vanmorgen. Hoe mooi wil je het hebben?



De eerste sneeuw van dit seizoen in onze achtertuin: de Maroma, 2066 meter hoog. Elk jaar opnieuw een paar keer verwondering.

Vanmorgen zou het ook regenen maar dat was niet het geval. Wel weer prachtige wolken


en wat buien boven zee.



De afgelopen dag was het wel wat meer binnen zitten, maar met een brandende haard en de evergreen top duizend van NPO5 vermaakten we ons uitstekend.

En morgen hebben we een uitje.

Met groeten Ton

2 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat is jullie omgeving toch mooi. Die besneeuwde bergen zijn prachtig.
Fijn weekend!

Ton zei

Hoi Mieke, Dat is het zeker en na al de jaren dat we deze plek in bezit hebben vinden we het nog steeds elke dag bijzonder. Met groetenTon