maandag 28 oktober 2019

Bewolkt


Gewoonlijk is een ‘mooie’ zonsopgang met een kwartier wel ongeveer klaar. Vandaag bleef het een uur of twee een meer dan mooi schouwspel, volgens mij vanwege de bijzondere bewolking.



7.25 


7.29 Recht boven mijn hoofd.


7.31. 


7.43 Richting Afrika dus zuid.


7.44 Richting noord oost.


9.12 De zon staat al behoorlijk hoog en vet achter de bewolking maar de kleuren blijven prachtig net als het spel van de lichtvlekken op het water.


9.30 Boven zee begint de lage bewolking op te bollen. Ik denk dat ik deze foto het mooist vind. De wolken lijken op door de wind scheefgegroeide bomen op een grote vlakte. De foto is bijgesneden want.....


zo zag het er vanuit De Klompen uit. 



9.30. Uiteindelijk werd het natuurlijk weer zonnig maar dat was té gewoon voor de gevoelige plaat.


Met groeten Ton

8 opmerkingen:

miekequilt zei

Wat een prachtige foto’s. Hier vandaag ook zon, wat vrolijkt een mens daar op hè.

Ton zei

Hoi Mieke, Alles ziet er anders uit aaaaals de zon schijnt, zong Andre van Duin. Met groeten Ton

Petra zei

Wat een gave foto’s werkelijk adembenemend, en de eerste paar zo veel verschil in slechts een paar minuten tijd.
Zo te lezen heb je een gezellige verjaardag 🎉 gehad, en je bent SUPER verwend. Maar sta je nou met die nieuwe slang dat paard te besproeien🤔 ? 😂😂 groetjes Petra

Ton zei

Hoi Petra, Dank je wel. Moeder Natuur maakt het mooi en ik druk slecht op een knopje. Ik had een heerlijke verjaardag. En ja, het paard had dorst kreeg dus ook wat water. Met groeten Ton

schrijfselsvanmij zei

Prachtige luchten Ton

sjannesblog.com zei

Wat een prachtige serie! En dat allemaal op één avond!

Ton zei

Hoi Inge, Jazeker. Wat maakt moeder natuur toch een mooie dingen. Met groeten Ton

Ton zei

Hoi Jeanne, Dank je wel. Met groeten Ton