dinsdag 22 oktober 2019

Afscheid


Vanmorgen hebben we zus naar het vliegveld gebracht. Ze is eerder naar huis dan gepland in verband met het overlijden van onze zwager.
Omdat mijn oudste zus en haar man al zes jaar geen contact meer met mij hebben besloot ik hier te blijven.




Het zou gaan regenen werd er gezegd, dat maakt het wel makkelijker om naar huis te gaan zei ze. En het zag er ook best wel bewolkt uit vanmorgen.
Maar tegen de tijd dat we bij het vliegveld waren was al duidelijk dat de bewolking boven zee hing en daar waarschijnlijk zou blijven.

Na afscheid van zus brachten wij een bezoek aan de Decathlon om onze meer dan versleten wandelschoenen te vervangen.
Daarin slaagden we met een mazzeltje want ik had uitverkoopies. Ik kocht ook nog een pet om mijn gevoelige oorranden te beschermen en Rick een paar skihandschoenen.
Meteen door naar LeroyMerlin voor een verjaardagscadeau. Maar dat is voor later.

Terug richting Cómpeta werd het wel meer bewolkt boven het land.
zou het dan toch........?
  

Indrukwekkende luchten boven onze hoofden.


Met af en toe een lichtflits en gedonder.


En ja: tegen drie uur begon het eindelijk te regenen en kwam er een pinkdik straaltje water van het 120 vierkante meter grote dak af.
Dat werd niet meer en om vier uur scheen de zon.



En was dit de opbrengst in de regenmeter.

Beslist teleurstellend. Morgen gewoon het watersysteem maar weer aanzetten want DANA is voorbij.


Met groeten Ton

2 opmerkingen:

Emie zei

Wat een pijnlijke beslissing voor je Ton maar het zal wel overwogen zijn. Sterkte.

Ton zei

Hoi Emie, Er is over nagedacht maar wat is de beste beslissing? Met groeten Ton