dinsdag 23 oktober 2012

Eigenlijk kunnen we niet zonder

Het noorden van Nederland geniet van de herfstvakantie. Ook de repetities van Nootzaak gaan niet door dus hebben we vanavond vrij.


Wel saai volgende week geen repetitie, brengt een van de sopranen in.
Ja, maar het is ook wel lekker om een extra avond thuis te zijn, zei de alt.
Is er iemand die misschien wel wil zingen volgende week want ik mis het, zei de sopraan
Het bleef even stil.
Ik vier zaterdag mijn verjaardag, zei de sopraan en nodig jullie bij deze uit.
Oei, wij kunnen niet zaterdagavond, zei Rick
Ik kan maar tot een uur of 9 zei een ander.
Stilte.
Als ik het nu eens op dinsdag vier, dan kunnen jullie wel.
Ja natuurlijk was het gezamenlijke antwoord.
Maar het wordt geen repetitie hoor, we hebben tenslotte vakantie.

Ik twijfel of het zingen beperkt blijft tot Happy birthday.


Met groeten Ton







Geen opmerkingen: