dinsdag 22 mei 2012

Dat krijg je d'r nou van

In mijn vorige relatie regelde ik de meeste zaken maar met Rick is het precies andersom. Ik doe niets aan regelen. Ook met vakanties: ik hobbel met liefde, zorgeloos achter hem aan.

Omdat er verschillende familieleden dement zijn geworden is dat een beetje mijn angst: als ík het maar niet word.
Om dit risico te verkleinen beweeg ik veel en probeer mijn hersenen te laten werken door veel te lezen en sudoku's te maken. ( alhoewel in de krant stond dat puzzelen wel goed helpt maar sudoku's niet, nou ja) Daarom is het ook wel eens goed om alleen op reis te gaan, zodat ik zelf weer eens moet opletten hoe het werkt in plaats van blind achter mijn man aan te lopen.

Dus toen ik vanmorgen op het vliegveld aankwam en op de borden keek bij welke balie ik moest zijn.
had ik een mazzeltje, er stonden maar 6 mensen voor me in de rij. Maar toen ik vooraan stond, ging ik pas echt opletten en zag ik de logo's van Vueling. "Raar, ik vlieg toch met Transavia?"
Met een rood hoofd stapte ik uit de de rij en liep terug naar de borden.
Duidelijk. Vueling en Transavia vliegen op precies dezelfde tijd.
Het ergste was dat de rijen bij Transavia de hele breedte van de hal besloegen. (Bij Vueling kan je lekker thuis al inchecken voor de terugvlucht, scheelt veel tijd)

Met groeten Ton





Geen opmerkingen: