vrijdag 18 mei 2012

Campo geluiden

En dan zit ik op het terras een stukje te typen (heerlijk, draadloos internet en een IPad).
De temperatuur is zeer aangenaam en er staat nauwelijks wind.

Een hond blaft in de verte en ik hoor autobanden die knarsen op een onverharde weg in het dal.
De rest is stil, stil, stil. Wat een weldaad.
Heerlijk om weer in Spanje te zijn.
In de tuin zijn de planten ontzettend gegroeid. Het haagje om het nieuwe terras zijn al zo'n 15 centimeter hoger geworden.
Alleen mijn olijfstekken geven nog geen teken van leven. Waarschijnlijk volg ik de tips die ik anderen geef zelf niet goed op.
De irissen die ik uit Nederland heb meegenomen bloeien nu, bijna dezelfde tijd die in Nederland gewoon is. Wel leuk, want ik heb nu tweemaal bloeiende irissen.

De eerste voorbereidingen voor de aansluiting van jacuzzi en buitendouche zijn gedaan. Morgen het zware werk, beton draaien, dat wordt zweten met de huidige temperaturen.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: