donderdag 18 augustus 2011

Ruimte

Meestal zit er ergens in mijn hoofd een lijstje met zaken die niet lekker lopen, die nog niet afgerond zijn of die ik heb uitgesteld.
Dat lijstje drukt een beetje, maar sinds vandaag  aanmerkelijk minder.

Gistermiddag voor controle geweest in het UMC en de knie is vrijgegeven voor volledig gebruik. Dus vanavond bij de spinning wat extra weerstand toegevoegd. Wel even zweten.
Volgens de arts moet ik veel bewegen. Dus vroeg ik wat dat betekend. Is dat een Nijmeegse 4 daagse, een camino de Santiago? Nee, dat zijn duursporten en die zijn niet goed voor de knie. Maar in uw geval zou ik zeggen "uw knie is zo slecht doe ermee wat u wilt zo lang het kan en stuur maar een kaartje uit Santiago". Dit geeft me vrijheid en die ga ik dan ook volledig gebruiken.

Gisteravond met de Spaans - Nederlandse buren een oplossing bedacht waar iedereen zich goed bij voelt. De maquette die ik had gemaakt zorgde wel voor hilariteit maar maakte de zaak wel inzichtelijk en leverde ook nog een aanvulling op de al bestaande plannen.

Er is dus weer ruimte op de lijst voor een paar nieuwe puntjes.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: