vrijdag 12 augustus 2011

Spinning


Gisteravond werd de spinningles gegeven door een inval trainer omdat Ton op vakantie is.
Een andere trainer geeft op een eigen manier invulling aan de les en heeft ook duidelijk andere ideeën.
Toen ik thuiskwam was ik dan ook behoorlijk enthousiast. Zelfs vanmorgen vertelde ik Rick nog een paar dingen die ik had geleerd of mij waren opgevallen, waarop hij aan mij vroeg: je bent er nogal vol van. Je gaat zeker nu voortaan naar die nieuwe instructeur toe?
Nee,  antwoorde ik. En toen gebeurde er iets wonderlijks. Ineens werd het me helder en kon ik zeggen wat ik voelde: ik vind spinning gewoon heel leuk.
Omschrijven en er enthousiast over praten is geen probleem maar duidelijk zeggen wat ik voel kost me moeite.

Bij Blair is een groepje dat elke zondag een paar uur gaat fietsen. Ik heb me daarbij aangesloten.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: