zondag 27 februari 2011

Ziende blind / Gaydar

Een tijdje geleden hebben we tegen elkaar gezegd dat het tijd word om eens een paar homo's in onze kennissenkring te krijgen. Toevallig (?) stond in maandblad Psycholgie een gaydar test [ om te kijken of je homo's herkend ]die ik heb gemaakt en wat blijkt: mijn dekselse gaydar werkt niet goed. Het is eigenlijk een wonder dat ik ooit een partner heb gevonden want de test liet het volgende resultaat zien.
Uit 30 foto's moest je homo's aanwijzen. Ik wijs 6 mensen aan van wie ik denk dat ze van de club zijn.
Fout.
1 Van de aangewezenen was van de club. De andere 5 waren de zelfs de enige hetero's uit de test.

Vandaag wederom wandelen met de Jacobus club. Van Bergen naar Tuitjenhorn in stromende regen en met een harde koude noord -westenwind. Een leuke dag met veel ontmoetingen en omdat je al wat langer met elkaar optrekt ontstaan er diepere gesprekken, laten mensen meer van zichzelf zien. Tijdens de treinreis naar huis hebben we nog een gesprek met en wat oudere man- die we al een enkele jaren kennen -over relaties. Ik vraag of hij alleen is. Dat blijkt het geval. Rick vraagt of hij dit al zijn hele leven is. Ook dat blijkt zo te zijn. Ik zeg dat ik het eigenaardig vind dat een aardige, onderhoudende man alleen is. Het antwoord is; nou.... ja..... eh ik heb eigenlijk nooit de juiste partner....eh een man in mijn geval, gevonden.
Zo zie je maar je zoekt iets en je hebt het eigenlijk al.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: