maandag 14 februari 2011

Valentijn

Klagen over de valentijngekte zal niets aan die gekte veranderen. Ja het is commercieel en nee ik heb niet  mee gedaan maar ik heb dan ook geen geheime liefde. Ik doe al 18 jaar met een en dezelfde man en hij weet het, dus daar hebben we dekselse Valentijn niet voor nodig. Trouwens is het heel erg als we één dag per jaar een beetje uit ons bol gaan om elkaar de liefde te betuigen?
Toen ik vanmiddag in de supermarkt stond voor de dagelijkse boodschappen realiseerde ik me dat ik weer iets gemakkelijks wilde maken voor het avondeten. En om heel eerlijk te zijn, eigenlijk iets waar ik zin in had namelijk tuinbonen met spekjes. Nu is er niets mis mee om een gerecht te bereiden wat jezelf lekker vind maar op Valentijnsdag is het misschien wel net zo leuk om iets te koken wat je geliefde lekker vindt.
Dus aten we stampot rauwe andijvie welliswaar met spekjes maar die vindt hij óók heel lekker.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: