woensdag 24 februari 2021

Te moeilijk

Foei foei wat een storm vandaag. Beslist niet mijn weer en schilderen ging niet omdat de verf van de kwast waaide. Tijd voor een binnenklus.

Het patroon van gisteren ging het niet worden.

Kom op, dacht ik, niet zeuren dat het perfect moet zijn. Je bent nu eenmaal geen prof maak gewoon een vierkante hoes.




Doek op de grond. Hond op doek.



Mandje op doek om maten te bepalen. Hond in mandje.

Oei, zitten de krijtstrepen nu aan verkeerde kant? Even omdraaien en vouwen.





Niet alleen op de vingers gekeken door een hondje.


Dit is uiteindelijk het resultaat. Eigenlijk te ruim maar het zal Leo bommen. Zeker met dat extra laagje zachte vulling in het kussen.


Met groeten Ton

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Dat is mooi geworden. Leuke foto’s. Toch heel erg goed dat je geholpen bent. 😉

Lot zei

Heerlijk koppie heeft Leo toch. En inderdaad altijd handig bij je werk een meewerkende hond

Anoniem zei

Die laatste foto laat een blij en tevreden hondje zien. Die andere foto’s, tja moet je maar niets doen waar zij bij zijn. Hun motto is :” ik wil alles zien en je lekker in de weg lopen of ik help je wel een pootje. En zeker als jij met mijn mandje aan de slag gaat, dat is van mij hoor!”
Maar zonder gekheid, dat Leo zo reageert is alleen maar goed. Hij vertrouwt jullie en wil gewoon bij jullie zijn.

Ton zei

Hoi Renske, Ik werk bijna nooit meer alleen. Ook in de tuin is het snuitje Van Leo in de buurt, al was het alleen al om de grassprietje uit mijn hand te eten. Met groetenTon

Ton zei

Hoi Lot, We vinden soms dat hij een beetje een vossen kopje heeft. Mee werken is goed maar óp het werk zitten schiet niet op. Wel gezellig. Met groetenTon

Ton zei

Hoi Anoniem, Volgens ons zit het wel goed met Leo. Hij is in ieder geval altijd geïnteresseerd in wat we doen. Met groetenTon