zaterdag 31 augustus 2013

Verklapt

Heb jij nog iets leuks gedaan vandaag? Vroeg Rick me gisteravond door de telefoon.
Ik begin te vertellen en ineens realiseer ik me dat ik me verspreek.

Wat een verrassing moest zijn werd verklapt.
Al maanden, wat zeg ik, jaren vraagt Rick of ik iets nieuws met de voortuin wil doen. Maar lui als ik ben gebeurde er niets. Omdat hij dit weekend weg is en het schilderwerk is afgerond, wilde ik hem verrassen.
De enorme hoeveelheid buxus heb ik uit gegraven en aan de overburen te geven. Nieuwe randen gemaakt om het grind op te sluiten en de automatische beregening aangepast.





Dan rest nog om een tuinplan voor de buren te maken zodat onze tuinen een vorm van eenheid gaan krijgen, het grind te zeven en meteen nieuw gronddoek te plaatsen. Maar daar gaat nog wel een weekje overheen.

Met groeten Ton


Geen opmerkingen: