maandag 19 augustus 2013

Boemerang

Wil je die potjes jam op het aanrecht laten staan of zo.


Sommige dingen komen als een boemerang weer terug.

Vorig jaar heb ik een stelling in de kelder gemaakt. Dat viel nog niet mee want ik had slechts heel botte boren en uiteindelijk zat de stelling er wel in maar een beetje.....nou ja, een beetje knullig.
Een paar maanden geleden haalde Rick iets uit de kelder en toen hij zich oprichtte en zich vasthield aan het rek, kwam het hele gevaarte los van de muur. Er werd om hulp geroepen omdat alle jampotten van de planken schoven.
Wonder boven wonder bleef alles heel. Alleen mijn humeur was enigszins gedeukt net als mijn trots.


Dus om het aanrecht leeg te krijgen moest ik eerst klussen. Gelukkig regende het als een gek vanmorgen dus hoefde er niet geschilderd te worden.


Een boor gehaald bij de KARWEI en aan de slag. Prachtige nieuwe gaatjes geboord en de stelling kan een 6,8 schok op de Richterschaal aan.

De bovenste plank zit er echt goed in maar de hele stelling komt uit een container dus er mankeert wel wat aan.

Aanrecht leeg, foutje weggewerkt en vanmiddag geschuurd en geplamuurd.


Met groeten Ton


Geen opmerkingen: