zondag 21 juli 2013

Recupereren

Ik begin weer een beetje in mijn gewone doen te komen maar dat mag ook wel na twee dagen van rust, rust, rust en slapen.

Zo fris stonden we er dinsdagochtend bij
 
 

 
 
Elke dag even met de voeten in het water op de Nijmeegse Ramblas
De laatste wandeldag viel me wel 'iets' zwaarder dan vorig jaar. Met een flinke blaar op mijn hiel en vier onder mijn tenen was het moeilijk om 'normaal' te wandelen.
Gelukkig werd er veel adrenaline aangemaakt maar juist ontbreken daarvan speelde me gisteren parten. Ik kon dan ook nauwelijks op mijn voeten staan maar die medaille is binnen en we hebben veel plezier gehad.






Vandaag is het leed alweer geleden en kon ik heerlijk studderen in mijn groentetuin.


 
 
Met groeten Ton




1 opmerking:

Mich zei

Proficiat....mooi gedaan èn mooie oogst..!