woensdag 20 februari 2013

Thieme.

Ik heb een ticket voor €99, riep Rick verheugd uit.

De volgende dag ging  ik naar de buren om te vragen of Egbert bij hun zou kunnen logeren.
Oei, zei buurvrouw, dat gaat niet want het is voorjaarsvakantie.
Geen nood dan vraag ik het de andere oppasbaas.
Nee dat gaat niet want rond die tijd worden mijn spataderen geopereerd.
En nu? Vroeg ik aan Rick.
Er waren toch meer mensen die op Egbert wilde passen?
Ik belde een paar vrienden en ja, de hond was welkom.

Enkele dagen later.
"Hoi, met Andrea. Kan Egbert goed met kinderen omgaan? Mijn zoon belde namelijk of ik een paar dagen op mijn kleinzoon wil passen".
Daar gaat mijn oppas adres dacht ik meteen.
"Maar als dat niet kan moet mijn zoon maar een ander weekend uitzoeken".
Daar kan je op bouwen, dacht ik vervolgens opgelucht.

Dus stapte ik vanmiddag bij de vrienden binnen waar kleinzoon van één jaar al vrolijk rondscharrelde.
Egbert liep meteen op het jochie af en snuffelde heel voorzichtig aan hem. Kleine Thieme was beslist niet bang en liet het allemaal toe en sloeg even later zijn armpjes om Egbert's nek. Toen wij aan de koffie zaten zagen we ze zij aan zij onder de salontafel door kruipen.

Dat zit wel goed tussen die twee. We kunnen met een gerust hart naar Spanje.


Met groeten Ton


P.s. Het zou een week of twee duren voordat de jacuzzi geleverd zou worden maar....hij staat al klaar om opgehaald te worden.






Geen opmerkingen: