woensdag 6 februari 2013

Restjes met meerwaarde

Al een paar weken ben ik bezig zwerfvuil te fotografen. Niet omdat dat nu zo mooi is maar omdat het die rommel me soms op een verkeerd spoor zet. Het is dan net of een stuk gekleurd papier dat in een struik is blijven hangen een bloem is. En op kleur en bloesem zit ik te wachten.

Maar het project wil niet erg vlotten want, en nu ga ik iets raars zeggen, er is te weinig 'bruikbaar' zwerfvuil.

Maar vandaag kreeg ik een prachtig alternatief: sneeuw. Gisteravond begon het en er viel een dikke laag plakkerige vlokken.
Vanmorgen zag het er prachtig uit, ook vanwege de strakblauwe lucht.
Maar omdat het spinnen voorging kon ik pas tegen elven naar buiten met Egbert. Wel jammer want het begon al behoorlijk te dooien en de meeste sneeuw was al van de bomen gesmolten. Maar juist doordat het meeste was verdwenen deden die restjes me nu aan iets denken.








 
 
 
Met groeten Ton
 


Geen opmerkingen: