zondag 24 februari 2013

Luie fli...r

Omdat we slechts een paar dagen in Los Zuecos zijn, zouden we eigenlijk helemaal niets doen.
Maar omdat het vrijdag niet zulk mooi weer was hebben we de kuil in de weg vol laten storten met grind. Een uurtje werk en voor vier dagen voldoening.

Omdat dat de enige klus was,  is er niet veel te vertellen anders dan dat we vrienden bezoeken. Daar wilde ik gisteren een blog over schrijven maar na het eten ging ik eerst nog even een sudoku maken en toen ik wakker werd was het 9.30 uur. Een verzachtende omstandigheid was dat we de avond daarvoor pas om twee uur 's nachts thuiskwamen en dat is heel laat voor een ochtend mens zoals ik. Een half uur later lag ik in bed en werd vanmorgen uitgerust wakker om 8 uur.

Of ik ben gewoon heel lui, of ik ben gestoken door een Tseetseevlieg.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: