dinsdag 5 februari 2013

Als sneeuw voor de zon

Volgend jaar weer? vroeg de vrouw die mij vorig jaar  mijn medaille van de Nijmeegse vierdaagse uitreikte.
Nou, ik vond het hartstikke leuk maar ik denk dat het een éénmalige gebeurtenis is.

Ik vond de voorbereiding zacht uitgedrukt nogal saai. 10 Keer 40 kilometer lopen, vaker met slecht weer dan door mooi weer en de laatste paar keren was het me te heet. Blaren en een pijnlijke heup maakte het er allemaal niet prettiger op.

Maar tijdens de vierdaagse was dat allemaal vergeten. Ik? Ergens last van? Nee hoor.

Na de vierdaagse is het maar een paar keer ter sprake gekomen. En steeds zei ik dat  ik er niet aan moest denken al dat gewandel opnieuw te doen voor de Nijmeegse.
Totdat zondag de link binnen kwam om in te schrijven.

Wat doe je? vroeg Rick.

Het is wat de dame me nog nariep toen ik wegliep: maar volgens mij je heb het virus al te pakken hoor.

We zijn ingeschreven.

Met groeten Ton


1 opmerking:

Anoniem zei

Heeej jongens wat goed!!, wordt vast gezellig en zeker weten dat jullie het weer gaan halen. Trouwens dit jaar is er een hittegolf tijdens de vierdaagse, ponchos mee dus ;D

Hans