vrijdag 13 april 2012

De aanhouder wint

Twee jaar geleden werd ik uitgeloot.
Vorig jaar heb ik niets eens geprobeerd om mee te doen.
Maar dit jaar; knieproblemen beheersbaar dus aangemeld en vandaag bericht. Ik ben ingeloot en mag meedoen met de Nijmeegse4daagse. Ook al zat ik vandaag bij de dokter om mijn pijnlijke heup te bespreken.

De tuinbonen zitten nu een kleine week in de grond en wat zag ik gister? Een paar prachtige kleine gaatjes waar een slimme vogel de tuinbonen had uitgegraven en opgegeten. Inventief als ik kan zijn heb ik er een stuk gaas opgelegd om de rest van de bonen veilig te stellen. Vanmorgen: opnieuw enkele gaatjes. De mazen van het gaas zijn te groot. Nu heb ik er een begroeiingsmat overheen gelegd. Kijken of dat werkt.

Opgeven wil ik niet, tuinboontjes eten en de Nijmeegse wandelen wel.

Met groeten Ton

3 opmerkingen:

Anne zei

You go, chico...

Marianne zei

Vogels moeten ook eten.......

Hans zei

Heej Ton, groet uit Wenen, (op doorreis naar Duesseldorf), gefeliciteerd met je plek voor 2012. Leuk dat jullie samen gaan lopen. Gaat je vast lukken. Tot later