donderdag 26 april 2012

Compliment voor mezelf

Nootzaak heeft een website en die kost geld. Omdat de financiƫle reserves niet zo groot zijn heb ik vorig jaar geopperd, en aangeboden, om i.p.v. die site een blog te gaan maken. Dat kost niets.

Maar zoals met veel dingen die ik wil gaan doen, duurt het uiteindelijk meestal een paar weken voordat ik ook daadwerkelijk begin. Dus vandaag de stoute schoenen aangetrokken en ben begonnen.
De hele ochtend zitten zweten op allerlei vragen, die me nauwelijks iets zeggen maar waar ik wel antwoorden op dien te geven, op formats, thema's, readers, leaders en weet ik wat al niet meer.

Toen Rick vanmiddag belde, vertelde ik hem dat het me niet meeviel om alles onder de knie te krijgen.
Maar je weet toch al hoe het werkt? vroeg hij.
Klopt, antwoordde ik, maar ik start de nieuwe log bij Wordpress en dat werkt weer anders.
Waarom maak je het jezelf zo moeilijk?
Nou ja, omdat dat ze bij Blogger ineens een nieuwe interface hebben waar ik sowieso mee worstel en omdat ik daar minder mogelijkheden heb als ik op de Ipad werk en eh... ik meer ervaring wil opdoen.

Ik schrok bijna van mezelf.
Ik, die altijd mopper op computers en mezelf als digibeet bestempel.
Ik ben aardig gegroeid in het afgelopen jaar.

Met groeten Ton

Geen opmerkingen: