maandag 2 oktober 2023

En klaar is het weer

Gisteravond bij thuiskomst geen zin om nog een blog te schrijven. 
Toch wel vermoeid van de wandelingen en daarnaast zakten de twee biertjes die ik dronk tijdens het eten van, overigens heerlijke vegetarische paella, behoorlijk in de benen.

‘s Morgens bracht Rick me naar de start waarna de groep meteen vanuit het dorp omhoog klom naar de Puerto de Collado waar ook de koffiestop was. Er zat toen al wel een uurtje klimmen op.


Hier zit ik al lekker in de schaduw met mijn bakkie.


Maar kreeg deze foto meteen toegestuurd. Gemaakt door de koffie dame.
Hoe leuk is dat?



Het is een prachtige omgeving.


Een groot deel van de wandeling liepen we over de onderhoudswegen. Heerlijk om lekker om me heen te kijken en te kunnen kletsen.


Maar ook genoeg paadjes voor de afwisseling.


Wel stevig klimmen.


En dan steeds pauzetjes in de schaduw.


De afdaling terug naar het dorp. Wel een diep gat zo.

Eenmaal bij de finish kreeg ik van Rick een kadootje.


Wat lief.

En later werd mij ook nog  een medaille omgehangen.


Ik heb genoten van de wandelingen en de gesprekken die ik met totaal onbekenden heb gehad. 
Het was allemaal keurig georganiseerd.

Volgend jaar weer.


Met groeten Ton 

8 opmerkingen:

Emie zei

Goed gedaan hoor, je bent inderdaad een kanjer. En dan nu met het springtouw aan de gang!

Ton zei

Dank je Emie. Ik vroeg aan Rick of dat springtouw een grapje was waarop hij Ja antwoordde. Gode zij dank. Met groetenTon

sjannesblog.com zei

Knappe prestatie, hoor!

Ton zei

Dank je Jeanne. Met groetenTon

Y. Schoutsen zei

Mooie tocht en super gedicht van Rick. Gefeliciteerd met het uitlopen Ton!

Ton zei

Hoi Yvonne, Dank. Het is een mooie en afwisselende omgeveing. Met groetenTon

Mevrouw Niekje zei

Wat leuk en lief van Rick! Zo'n springtouw heb ik ook liggen, maar er nooit mee gesprongen terwijl ik het als kind heerlijk vond! Mooie prestatie in een prachtige omgeving Ton!

Ton zei

Hoi Mevrouw Niekje, Dank. Rick is behoorlijk attent en ik hoef gelukkig geen touwtje te gaan springen. Met groetenTon