maandag 20 maart 2023

Zo zie ik ze graag

Dagen die lekker gevuld zijn. Waar je lekker op slaapt en ontspannen dromen hebt.

Het begon vrijdag avond al met het vieren van de 65ste verjaardag van de vriend. Een vast clubje met mijn jongste zus, de vriend en zijn vrouw waarmee al meer dan vijftig jaar vriendschap bestaat en Rick.


De vriend wilde naar een Grieks restaurant en dat was voor mij wel twintig jaar geleden. En wat hebben we heerlijk gegeten. Lekkere gerechten om te delen terwijl we in ongeveer vijf uur een heel jaar bijkletsten.

De volgende morgen hadden Rick en ik samen zangles terwijl we in de dagen daarvoor al ieder apart een les hadden.
Tijdens de dag van het lied in juni in Spanje, willen we namelijk het duet uit de Parelvissers zingen en dan zijn aanwijzingen van een zangjuf onontbeerlijk.
Nu maakt zingen sowieso blij maar als na op- en aanmerkingen het uitvoeren van het lied met sprongen verbeterd gaat het bij mij van binnen bruisen.


Gisteravond waren Sopraan, haar partner en wij uitgenodigd om bij de pianiste te dineren. Zij zijn in juni, tijdens de dag van het lied, onze gasten in Los Zuecos en zingen dan meteen een paar liederen mee, begeleid door de pianiste.


Maar eerst eten. Trouwens, de maaltijd is hier al bijna voorbij. Ik deel het nagerecht uit 



waarbij natuurlijk ook precies een foto werd gemaakt wanneer ik een afgevallen stukje in mijn mond stop.

Daarna.


Luisteren naar het intro 




en dan los. 


Met groeten Ton

11 opmerkingen:

Jan uit Perth zei

Die laatste foto kan ik erg waarderen, Ton (& Rick): uit volle borst...;-)!

Bertiebo zei

Goh, wat zou ik jullie graag willen horen!

sjannesblog.com zei

Ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Wat leuk om te doen, lijkt mij!

Emie zei

Wij hebben jullie het duet al eens horen zingen en vonden het toen al prachtig!

ella zei

Dat ziet er allemaal heel gezellig uit. Ik zou jullie wel eens willen horen. Veel succes met de uitvoering. Groetjes Ella.

Ton zei

Hoi Jan, Uit volle borst. Dat heeft best een lange tijd geduurd voor ik dat kon. Daar moest eerst een soort schroom voor worden overwonnen. Met groetenTon

Ton zei

Hoi Bertie, Jeanne en Ella, Als er weer een registratie van het concert wordt gemaakt zal ik de link in het blog zetten. Met groetenTon

Ton zei

Hoi Emie, Dank voor het compliment. Daarnaast is er nog behoorlijk wat ruimte voor groei. Met groetenTon

Y. Schoutsen zei

Mooi!!

Anoniem zei

Wat zou ik jullie graag horen zingen! Veel plezier. vrgr. Marle

Ton zei

Hoi Marle, Tja, dan zou je naar Spanje moeten komen maar als er opnames gemaakt worden zal ik daarvan een link op het blog zetten. Met groetenTon