dinsdag 15 januari 2019

Alles heeft een prijs

De mooisten zijn die met een wolk of wat en dat heeft een prijs.

Veel meer zon zouden we niet zien.



Naarmate ik meer inzoomde werden de kleuren intenser.



Nou ja met dit spektakel neem ik een bewolkte dag, wel min of meer dan he, voor lief.

Tijd voor een klus die Rick al bijna twee jaar op zijn wensen lijst heeft staan: het ophangen van de verlichtingsdraden in de slaapkamers.
Ik zie daar als een berg tegen op omdat de leidingen op onbekende en niet altijd even logische plaatsen in de muren zijn weggewerkt.  Ook zitten er nog een paar betonnen pilaren waar ik met mijn boormachine niet in kom.
Maar vandaag was de dag. En eigenlijk zonder gedoe hebben we de verlichting geïnstalleerd.


Alleen jammer dat één set het niet doet.


Zo tegen een uur of vijf leek het wel helderder te worden. 
Nou hoeft het niet meer hoor, zei Rick, die stiekum de hele dag hoopte op opklaringen maar het zorgde nog net wel voor een waardige dagsluiting.




Met groeten Ton













4 opmerkingen:

Marc Dufraing zei

weeral een klus geklaard dus - zonder ongewenste gevolgen???(als er verborgen leidingen zijn weet je alleen waar je begint maar nooit waar je eindigt) toch een beetje zon en een aangename temperatuur neem ik aan - hier in B/NL alles grijs en grauw ....

Ton zei

Hoi Marc, Omdat we het huis zelf hebben laten bouwen weten we redelijk hoe het in elkaar steekt maar die leidingen........De zon laat het ook vandaag afweten, toch is het bijna nooit van dat sombere donkere noord Europese weer. Blijven rond de kachel. Met groeten Ton

Anoniem zei

Heerlijk he? Als je zo'n klus waar je al zo lang tegenaan hikt, van je lijstje af kunt strepen. Houd ik ook van :)

Ben jaloers op jullie weer! Hier vanmorgen al een paar sneeuwvlokken gespot. Bleeeeh.....

Groetjes Carla

Ton zei

Hoi Carla, Zeker. Van een paar van die natte sneeuwvlokken word ik ook niet blij maar een lekkere vorstperiode met schaatsen en een zonnetje heeft ook wel weer wat. Met groeten Ton