zaterdag 27 oktober 2018

Anders zien ze de rimpels in je nek




En voor jaren geldt dat precies zo.

Zestig. Ik ben er blij mee. Mijn oudste twee broers haalden het niet. Zeuren over oud worden doe ik daarom niet. Uh, nou ja, nauwelijks.


Gelukkig heb ik nog een oudere broer en een jongere zus en die waren gisteren de eerste gasten.
Wel ff een foto hoor als je die taart aansnijdt. Met een laatste aanwijzing van broer, het blijft tenslotte een oudere broer, maakte Rick een foto.



En nu nog even in de camera kijken.



Om nog eens te benadrukken kreeg mijn privé gebakje twee kaarsjes.
Kin omhoog, adviseerde zus, anders zien ze de rimpels in je nek.
Weet niet of het resultaat beter is? Heb nu een paar gigantische neusgaten.

Er is gezongen voor me, ik werd gezoend, kreeg een berg leuke en lekkere kado’s want dat ik een snoeper ben weet iedereen, gedichten, wijn en een stekker om de foto’s van mijn camera op de Ipad te krijgen. Dat laatste is alvast voor de pelgrimage naar Rome. 
Het werd een genoeglijke dag.



Tja en dan sla ik graag mijn ontbijtje met fruit een keer over om nog een overgebleven stukje taart op te peuzelen.

Nou ja, dat loop ik er zo direct wel weer af in de Hortus.

Met groeten Ton

22 opmerkingen:

Anoniem zei

Van harte, joh, en je ziet er goed uit, ook met neusgaten!

Emie zei

Geweldige reportage heeft Rick van je gemaakt. En je lijkt geen dag ouder dan vijftig!

Rianne zei

Nog van harte ...

Ton zei

Hoi Vlasje, Dank je wel. Want ik houd natuurlijk wel van complimenten. Met groeten Ton

Ton zei

Hoi Emie, Rick is helemaal blij met je compliment. 50. Heb je de foto’s ook een beetje ingezoomed? Met groeten Ton

Ton zei

Hoi Rianne, Dank je wel. Met groeten Ton

Margriet zei

Nog vele gezonde jaren !!!!

Ton zei

Hoi Margriet, Dank je. Ik wil graag 95 jaar worden met mijn eigen tanden. Die tanden staan dan voor een gezond leven. Met groeten Ton

Marc Dufraing zei

Nog gefelicitaart !!!!Bij ons in B zeggen ze dan - een nieuwe "voordeur" een 6 ipv een 5 bij je leeftijd. Maar het leven begint in een nieuwe vorm vanaf 60 !

Ton zei

Hoi Marc, Dank. Met plezier zie ik nog drie nieuwe voordeuren tegemoet. Met groeten Ton

Jan uit Perth zei

Nog vele voordeuren gewenst, Ton!

Ton zei

Hoi Jan, Dank je wel. Met groeten Ton

Clarien zei

Oh ik ben alweer te laat zie ik. Maar alsnog van harte hoor. En je ziet er puik uit!

(haha en je bijt nagels zie ik?)(Paul heeft net zulke)

Ton zei

Hoi Clarien, Dank je wel. Ja, ik bijt nagels maar gelukkig niet meer zo erg als vroeger. Toen beet ik tot ongeveer halverwege het eerste kootje. Het nadeel van nagelbijten is dat je het onderwerp van je verslaving altijd bij je hebt. Nou ja, ik kan daar zonder problemen honderd mee worden. Met groeten Ton

schrijfselsvanmij zei

Nog van harte!

Ton zei

Hoi Schrijfsels, Dank je wel.

Anoniem zei

Alsnog van harte gefeliciteerd Ton!
Christine

Ton zei

Hoi Christine, Dank je wel. Met groeten Ton

Unknown zei

Lieve Ton, al je blogs weer gelezen en weer onder de indruk van je verhalen!
Wat een hylarisch verhaal met de haard....🤣
Mooie foto’s met de taart, wij proosten graag binnenkort op je verjaardag...en ja je ziet er erg goed uit😍dikke kus As X

Ton zei

Hoi Astrid, Dank je wel. Leuk om te horen. De afspraak staat a in de agenda. Met groeten Ton

Jan Wilde een Tuin zei

Een late felicitatie, op naar de 100.
Gr Jan(Wilde een Tuin)

Ton zei

Hoi Jan, Dank.