donderdag 6 juli 2017

Ontmoeting

23 Jaar geleden ontmoetten we elkaar op het strand van Egmond en omdat we elkaar na 5 jaar nog steeds heel leuk vonden registreerden we onszelf 18 jaar geleden als partners.


Was het de twee voornoemde dagen prachtig weer, vandaag in het zonnige zuiden liet de zon zich niet zien.


Regen bleef uit dus lekker weer om het huis te kuisen, een klusje in de tuin aan te pakken en aten we tussendoor een heerlijke lunch aan de kust.

Ik las gisteren dat perfectionisten klussen soms zo perfect willen doen dat ze vaak niet eens aan de klus beginnen, bang om te falen. 
Daar zul je mij niet snel op betrappen. Ik ben meer van 20 procent van de energie zit in 80 procent van het resultaat en daardoor is het meestal niet perfect.
Maar daar zit ook een nadeel aan. Eigenlijk storen de randen van de borders me al een tijd. De stenen liggen schots en scheef ook liggen ze niet allemaal in dezelfde 'vleug' en verschillen te veel en te onregelmatig in hoogte.
Kortom een zooitje.


Dus eerst het grind en de stenen weghalen. 


Daarna de ronding wat aanpassen en de stenen met meer esthetisch gevoel terug leggen. Grind terugharken en klaar is Kees.
Ik zou zeggen: twee keer blij. De eerste keer na de aanleggen en nu na het verbeteren.





Met groeten Ton


Geen opmerkingen: