zaterdag 22 juli 2017

Het zit er weer op, gelukkig

Kijk, zo wil je wel 40 kilometer lopen. Heerlijke temperatuur, kwetterende vogels, murmelende mensen, de geur van bos en ruimte voor de voeten. Wat wil een mens nog meer?


Zelfs de dijk waar we vorig jaar zo ongenadig nat regenden was nu een feestje. Dat had ook te maken dat we samen wandelden met een vrouw die bij onze volgende pauze mijn teentje ging healen.
Of het geholpen heeft kan ik natuurlijk niet zeggen maar een vijfde dag zou ik beslist niet gered hebben.


Al lopend hebben hebben we ook nog allerlei vastgoedtransacties gedaan. Het lijkt nu allemaal door te gaan.
En dan loop je ineens in de Molenstraat.


Na de laatste stop kwam het niet meer goed met het teentje en strompelde ik 9 kilometer naar de Via Gladiola waar ik om twee uur mijn medaille in ontvangs nam. 
Net als elk jaar was ik geraakt.


Vrijdagavond gingen de meesten al van de boot af naar huis maar met de achterblijvers gingen we lekker vet eten. 
Patatten, shoarma, kroketten, frikadellen en veel saus.


En dan is editie 2017 weer voorbij. 

Met groeten Ton.

P.s. De boot is voor volgend jaar al weer gereserveerd.

Geen opmerkingen: