woensdag 8 januari 2014

Kiek op de week

Wat een heerlijke week in de zon.
Genoten van oliebollen, een nacht in een luxueuze bed en breakfast, chinees eten, rust, een wandeling, taart etc. Tevreden met het schilderwerk en onze nieuwe beheerder. Zelfs de vliegreis naar huis ging zeer voorspoedig. Als eerste duurde die maar 2 uur en 20 minuten vanwege de staartwind en ten tweede een inspirerend gesprek gehad met een alleraardigste dame.

Nu de foto's
Als ik wakker word en dit uitzicht heb weet ik dat ik in Los Zuecos ben.
Na een jaar of vijf omgevallen, verwijdert en.....
meteen weer een nieuwe geplant. Wel een van eigen kweek.
De inmiddels zes meter hoge cipressen tot de helft ingekort. Niet echt fraai maar noodzakelijk ivm windstress.

Oudejaarsdag oliebollen gebakken in B&B La Perla de Frigiliana en opgegeten natuurlijk.

Als je advies vraagt  moet je dat ook opvolgen. Dus meteen aan de bak. " kan je wat vrolijker kijken".
Maak je ook een foto van mij als ik eens aan het werk ben?

Een lokemmer aangeschaft voor de Picudo rojo kever die het op de dadelpalmen heeft voorzien.
Onze favoriete wandeling naar Acebuchal.

Een niet geheel ongevaarlijke weg blijkbaar. In ieder geval een diep ravijn.

Het dorpje

Maar eigenlijk is dit het leukste.

Tot mijn grote schrik komt de kaapseklaver door het gronddoek en het grind naar boven en  nu heb ik, met tegenzin, round up gebruikt.


Het resultaat van de schilderwerkzaamheden.


Nog maar een zonsopgangetje en dan naar huis.
Wat een verschil, gelukkig hebben we de foto's nog.




Met groeten Ton




Geen opmerkingen: