zondag 5 januari 2014

Het is niet of of maar en en


Wat is het mooi geworden he, zei Rick gistermiddag toen we het schilderwerk in de slaapkamer nog eens bekeken.
Ja, zelfs ik ben tevreden met het resultaat, antwoordde ik.
Uh... wil je nog aan die andere kamer beginnen?
We zouden morgen toch naar Acebuchal wandelen?
Dat kunnen we de volgende keer toch ook nog doen.
Klopt, net als de slaapkamer schilderen.

Dus stond ik om gisteravond een wandje voor de eerste keer rood te rollen.
Vanmorgen om negen uur een tweede keer en om half elf naar Acebuchal want een heerlijke café con leche en een groot stuk appeltaart laat ik niet zomaar aan mijn neus voorbij gaan. Een lekkere wandeling van 12 kilometer, in de zon en met een aangename temperatuur.

Terug in de klompen bleek dat de rode wand in twee keer rollen perfect gedekt was en ik door kon met de zandkleur op de andere wanden. Nog één wandje en dan ben ik klaar.


Met groeten Ton






Geen opmerkingen: