vrijdag 3 januari 2014

Alles nieuw

Halverwege vorig jaar is ons favoriete Chineese restaurant gesloten. De laatste keren in Spanje zijn we steeds naar Nerja gereden voor een goede chinees. Maar omdat we niet van eindeloos tafelen zijn en ik er ook beslist niet lang voor wil rijden zoek ik het liever wat dichter bij huis en dat is Torrox costa.

Onze huidige huis beheerder heeft aangegeven te willen stoppen met dat beheer. We zijn dus op zoek naar een nieuwe betrouwbare dame, heer of beide. Gisteravond hebben we een gesprek gehad met een potentiële kandidaat. Nadat we de zaken hadden besproken en hadden besloten met elkaar in zee te gaan, kreeg het gesprek een wat meer privé  karakter. De wederzijdse favoriete restaurants kwamen ter sprake.
Mijn vrouw is verzot op chinees eten, zei hij en we gaan altijd naar Hong Kong aan de paseo.
Mijn oren spitsten zich direct en ik vroeg of ze daar goede Pekingeend hadden.
Nou voor de beste eend gaan we naar Jing.

En waar gaan we vanavond eten met onze afzwaaiende beheerder?


Met groeten Ton

Geen opmerkingen: