maandag 30 juli 2012

IKEAlkmaar

Zaterdag in de krant: Het blauw/gele warenhuis heeft oog laten vallen op Alkmaar.

Nu de keuken geschilderd is valt de verlichting en beetje uit de toon en gladiolen die we kregen na de Nijmeegse moesten in de buitengieter staan omdat er geen passende vaas was.

Bij IKEA hebben ze van die draadsystemen, zou dat wat zijn voor in de keuken? Vroeg Rick zaterdag.
Ik denk het wel.

Omdat Rick vanmiddag vrij was zag ik mogelijkheden om samen te gaan winkelen.
Kunnen we dat niet een andere dag doen of zo. Kreeg ik als antwoord.
We zouden ook kunnen wachten tot ie in Alkmaar open is, als je dat liever hebt? Kwam het een beetje sarcastisch uit mijn mond.
Nou daar wil ik niet op wachten. Maar eh... jij vindt het toch altijd leuk om wat meer tijd te besteden in die winkels. Als ik ga, ga ik alleen voor verlichting hoor.

Dus ging ik voor de derde  keer in mijn leven naar IKEA en kwam terug met de bedoelde verlichting en drie vazen.

Hier morgen maar eens naar kijken


De eerste voorbereidingen voor de volgende Nijmeegse zijn gezet.


Heerlijk, niets in elkaar zetten.


Met groeten Ton

Geen opmerkingen: